I დღე
საპროექტო იდეის მოსაფიქრებლად გადაავლეთ თვალი
მოდული 1: პროექტებით სწავლების აქტივობა 2: სასწავლო ღონისძიებების ეფექტურად დაგეგმვას, და აქტივობა 3: პროექტის მოთხოვნების გაცნობას.
ქვემოთ მოცემულ კითხვებზე ჩამოაყალიბეთ პასუხი:
1. რა არის იმ პროექტის ძირითადი არსი, რომელსაც კურსის განმავლობაში ჩამოაყალიბებთ?
2. რა კავშირებს ხედავთ ყოველდღიურ ცხოვრებასა და ამ თემას შორის?
3. როგორ შეიძლება გააკეთოთ ტექნოლოგიების ინტეგრირება?
4. პროექტის რა სცენარზე ფიქრობთ? როგორია თქვენი პროექტის ზოგადი მონახაზი და იდეა?
5. რა როლი ექნება თქვენს მოსწავლეებს და რა დავალებებს შეასრულებენ ისინი?
იმ შემთხვევაში თუ პროექტის იდეა არ გაქვთ მოფიქრებული, აიღეთ იმ კლასის სახელმძღვანელო რომელ კლასშიც გეგმავთ პროექტის განხორციელებას, გამოყავით საკვანძო და მნიშვნელოვანი თემები რომლებზეც შეიძლება პროექტის განხორციელება და შეარჩიეთ თემა.
II დღე
1. ბლოგზე რეფლექსიების დასრულება
2. ბლოგის მისამართების გადაგზავნა ტრენერის ელ. ფოსტაზე (თუ ჯერ არ გადაგიგზავნიათ).
3. მოდული 1: პროექტებით სწავლების დამატებით რესურსებში გახსენით 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევები ან დააწკაპუნეთ მოცემულ ტექსტს აღნიშნული დოკუმენტის გასახსნელად და ჩაინიშნეთ ის უნარჩვევები რომლებიც პროექტის ფარგლებში განუვითარდებათ მოსწავლეებს.
4. მოდული 1: პროექტებით სწავლების აქტივობა 4: პუბლიკაციის მომზადება პროექტებით სწავლების თემაზე გადავიკითხოთ და მასში არსებული გამოცემების ჩეკლისტის მომზადება დოკუმენტში შევცვალოთ ის მახასიატებლები რომლებიც ჩვენს ბროშურაში არ გამოვიყენებთ, დამუშავებული ჩექლისტი გადმოაგზავნეთ ჩემს ფოსტაზე, ასევე აღნიშნულ ჩექლისტში მოცემულ მახასიათებლებზე დაყრდნობით მოამზადეთ სტატიები რომლებსაც განვათავსებთ ბროშურაში მომდევნო ტრენინგზე. ასევე გადაავლეთ ჩემს ბლოგზე რესურსებში, სასწავლო პროექტის დამხმარეში ბროშურის ნიმუშებს თვალი.
აღნიშნული დავალებების შესასრულებლად გამოგადგებათ შემდეგი კომპიუტერული უნარჩვევები:
3. ელ. ფოსტა და მასთან დაკავშირებული საკითხები
III დღე
1. მოდული 1: პროექტებით სწავლების დამატებით რესურსებში გახსენით 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევები და პროექტის გეგმის შაბლონი, გეგმაში გადაიტანეთ ის 21-ე საუკუნის უნარჩვევები რომლებიც პროექტის ფარგლებში უნვითარდებათ მოსწავლეებს ასევე პროექტის გეგმაში ეროვნულ სასწავლო გეგმიდან გადმოიტანეთ ის მახასიათებლები რომლებსაც პროექტი უნვითარებს ბავშვებს.
2. პროექტის გეგმა შეავსეთ ინფორმაციით მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვების ჩათვლით.
3. ბროშურა რომელიც თქვენს ფოსტაზე გაქვთ გადაგზავნილი ჩამოთვირთეთ და შეიტანეთ სტატიები. ბროშურის შაბლონის და ბროშურის ნიმუშები შეგიძლიათ გახსნათ ჩემი ბლოგიდან, რესურსებში, სასწავლო პროექტის დამხმარე.
4. შეფასების სტრატეგიები
შეფასების სხვადასხვა მეთოდის განხილვისას გაეცით შემდეგ კითხვებს პასუხი
4. შეფასების სტრატეგიები
შეფასების სხვადასხვა მეთოდის განხილვისას გაეცით შემდეგ კითხვებს პასუხი
- რა არის შეფასების მიზანი?
- რა მეთოდებია მისაღები ამ მიზნის შესრულებისთვის?
- რომელი ინსტრუმენტია ყველაზე ეფექტური?
- როდის გამოვიყენებ შეფასების შერჩეულ მეთოდებსა და ინსტრუმენტებს?
- როგორ გამოვიყენებ მიღებულ შედეგებს?
5. დაასრულეთ ბლოგზე რეფლექსიები.
IV დღე
V დღე
VI დღე
1. ბროშურა რომელიც თქვენს ფოსტაზე გაქვთ გადაგზავნილი ჩამოთვირთეთ და დაასრულეთ.
2. პროექტის გეგმა რომელიც თქვენს ფოსტაზე გაქვთ გადაგზავნილი ჩამოთვირთეთ და შეავსეთ სასწავლო სასწავლო პროცედურების ჩათვლით, რაც შეეხება პროექტის გეგმაში შეფასების დროის ჩარჩოსა და შეფასების ინსტრუმენტების მოკლე მონახაზის შესავსებ ველებს გახსენით ელექტრონული სახელმძღვანელოს მეორე მოდულის აქტივობა 3: შეფასების სხვადასხვა მეთოდის განხილვა და ასევე აქტივობა 4: შეფასების განსაზღვრა მოსწავლეთა საჭიროებების დასადგენად ამავე მოდულებში მოცემულია შეფასების 5 სტრატეგია რომელიც დაგვეხმარება დოკუმენტის შევსბაში, სტრატეგიების მარტივად გასახსნელად დააწკაპეთ ტექსტს.
3. პროექტის პრეზენტაციისათვის მოვამზადოთ შემდეგი ინფორმაცია:
- პროექტის შინაარსი
- პროექტის მიზნები და სწავლის შედეგები
- მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები
- შეფასებები
- სხვა.
V დღე
1. პროექტის გეგმაში შევიტანოთ საბაზო უნარჩვევები და სასწავლო პროცედურები.
სასწავლო პროცედურების უკეთ გასააზრებლად და დასაწერად გადახედეთ სახელმძღვანელოში რესურსებში პროექტის გეგმებს.
2. თემატური პრეზენტაციის დასრულება.
3. ბლოგზე გვერდების შექმნა.
2. თემატური პრეზენტაციის დასრულება.
3. ბლოგზე გვერდების შექმნა.
VI დღე
1. პროექტის გეგმაში დაასრულეთ ინფორმაციის შეტანა დიფერენცირებულ სწავლებამდე.
2. სახელმძღვანელოში გადაიკითხეთ მოდული 4: სასწავლო ნიმუშების შექმნის აქტივობა 1: მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის ნიმუშის შეფასებასა და აქტივობა 2: მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის დაგეგმვა რათა დავგეგმოთ მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომი, ასევე ჩემს ბლოგზე რესურსებში მოცემულია მოსწავლის ნიმუში სადაც უნდა გადავხედოთ თერმობირთვულ პრეზენტაციას და მის ჩექლისტს თვალი და შევქმნათ ჩვენი მოსწავლეებისათვის მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის ჩექლისტი.
ჩექლისტში მოცემული კრიტერიუმები უნდა გამომდინარეობდეს პროექტის გეგმაში შეტანილი სტანდარტებიდან, 21-ე საუკუნის უნარჩვევებიდან და სასწავლო მიზნბიდან.
3. დასრულებული დოკუმენტები (ბუკლეტის ჩექლისტი, ბუკლეტი, თემატური გეგმა, თემატური პრეზენტაცია და ა.შ) ატვირთეთ DRIVE-ზე.
4.ვიდეო გაკვეთილები:
ჩექლისტში მოცემული კრიტერიუმები უნდა გამომდინარეობდეს პროექტის გეგმაში შეტანილი სტანდარტებიდან, 21-ე საუკუნის უნარჩვევებიდან და სასწავლო მიზნბიდან.
3. დასრულებული დოკუმენტები (ბუკლეტის ჩექლისტი, ბუკლეტი, თემატური გეგმა, თემატური პრეზენტაცია და ა.შ) ატვირთეთ DRIVE-ზე.
4.ვიდეო გაკვეთილები:
VII დღე
1. ჩექლისტის მეშვეობით შექმენით მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომი (პრეზენტაცია)
2. ჩემს ბლოგზე რესურსებში, შეფასებებში გახსენით და ჩამოტვირთეთ კოლაბორაციული შეფასების რუბრიკა და პრეზენტაციის შეფასების რუბრიკა, შეიტანეთ ცვლილებები აღნიშნულ დოკუმენტებში (შეცვალეთ კრიტერიუმები თქვენი პროექტის შესაბამისად) და ატვირთეთ დოკუმენტები თქვენს დრაივზე პორთფოლიოში შეფასებების საქაღალდეში.
3. ვიდეო გაკვეთილები: არაა სავალდებულო თუმცა სასურველია
- პრეზენტაცის პროგრამის განხილვა Microsoft Office PowerPoint 2013
- ელექტრონული ცხრილების განხილვა Microsoft office Excel 2013
VIII დღე
1. თემატურ გეგმაში შეავსეთ დიფერენცირებული სწავლების ველები, ასევე გეგმაში შეავსეთ ბეჭვდითი მასალები, ინვენტარი მასალები, ინტერნეტ რესურსები და სხვა რესურსები.
2. გადახედეთ თქვენს Drive-ზე პორტფოლიოში გაქვთ თუ არა ყველა დოკუმენტი:
- ბუკლეტის ჩექლისტი
- ბუკლეტი
- თემატური პრეზენტაცია (პედაგოგის პრეზენტაცია)
- მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის ჩექლისტი
- მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომი
- შეფასებები: პრეზენტაციის რუბრიკა, კოლაბორაციული შეფასების რუბრიკა, ვიცი-მინდა ვიცოდე-ვისწავლე ცხრილი.
- ფასილიტაციის მასალები: (პრეზენტაცია, სხვა)
- თემატური გეგმა (პროექტის გეგმა).
- სხვა მასალები (სურათები და ა.შ)
3. აღნიშნული ნამუშევრების შესაფასებლად ვიყენებთ პორტფოლიოს რუბრიკას.
No comments:
Post a Comment